Blog

Με αυτές τις 10 τροφές θα έχετε καλύτερο ύπνο και βελτιωμένη διάθεση!

Ένα πολύτιμο συστατικό που ονομάζεται τρυπτοφάνη μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την ποιότητα του ύπνου και να ενισχύσει το αίσθημα της ευεξίας. 

Η τρυπτοφάνη είναι ένα αμινοξύ –δομικό συστατικό των πρωτεϊνών– με πολλαπλά οφέλη για την υγεία. Συμβάλλει στη σύνθεση της νιασίνης (βιταμίνη Β3), η οποία με τη σειρά της βοηθά να παραχθεί η σεροτονίνη, ο «νευροδιαβιβαστής της χαράς».

Να σημειωθεί ότι για να μετατραπεί η τρυπτοφάνη σε νιασίνη απαιτείται επάρκεια σιδήρου, βιταμίνης Β6 και βιταμίνης Β2στον οργανισμό.

Η τρυπτοφάνη απαντάται φυσικά σε πολλές τροφές, κυρίως όσες είναι πλούσιες σε πρωτεΐνη. Στην παρακάτω gallery μπορείτε να δείτε μέσα από φωτογραφίες τις 10 κορυφαίες διατροφικές πηγές τρυπτοφάνης.

  1. Κοτόπουλοκοτόπουλο

  2. Αυγόαυγά

  3. Τυρίτυρί

  4. Ψάριψάρι

  5. Φιστίκιαφυστίκια

  6. Πασατέμποςπασατέμπος

  7. Γάλαγάλα

  8. Γαλοπούλαγαλοπούλα

  9. Τόφουτοφού

  10. Σοκολάτασοκολάτα

Πηγή: onmed.gr


Δείτε και αυτές τις συνταγές

Share & Print

Δεν υπάρχουν σχόλια

Γράψτε μας την άποψη σας