Blog

Ποιές τροφές πρέπει να τρώτε και ποιές όχι όταν είστε με άδειο στομάχι

Οι περισσότεροι άνθρωποι συνήθως προτιμούν τοστ με γαλοπούλα και τυρί, μια κούπα καφέ και ένα ποτήρι φυσικό χυμό για το πρωινό τους. Ωστόσο , λίγοι άνθρωποι γνωρίζουν ότι υπάρχουν τροφές που δεν είναι καλό να καταναλώνονται με κατανάλωση με άδειο στομάχι.

Παρακάτω θα δείτε μερικές τροφές που έχουμε κατατάξει σε κατάλληλες και μη για όταν έχετε άδειο στομάχι !

Τι δεν καταναλώνουμε όταν έχουμε άδειο στομάχι :

  1. Ζύμες (σφολιάτας, κουρού κοκ) Τροφές οι οποίες περιέχουν μαγιά ερεθίζουν το εσωτερικού του στομάχου και ενδέχεται να προκαλέσουν φούσκωμα.
  2. Γλυκά – Τρώγοντας ζάχαρη αυξάνονται τα επίπεδα ινσουλίνης και κατ επέκταση επιβαρύνεται πολύ το πάγκρεας το οποίο μόλις έχει αρχίσει να λειτουργεί.
  3. Γιαούρτι και άλλα γαλακτοκομικά  – Αν φάτε γιαούρτι με άδειο στομάχι τότε το υδροχλωρικό οξύ που παράγεται στο στομάχι διαλύει τα βακτήρια του γαλακτικού οξέως.  Επομένως , τρώγοντας τα για πρωινό ωφελείτε ελάχιστα τον οργανισμό σας.
  4. Αχλάδια  – Οι φυτικές ίνες που περιέχουν τα αχλάδια μπορεί να διαταράξουν τις ευαίσθητες μεμβράνες βλεννογόνου του στομάχου.
  5. Ντομάτες – Περιέχουν υψηλά επίπεδα δεψικού οξέος το οποίο αυξάνει την οξύτητα του στομάχου , πράγμα που μπορεί να οδηγήσει σε έλκος.
  6. Αγγούρι και πράσινα λαχανικά – Τα ωμά λαχανικά είναι πλούσια σε αμινοξέα. Ωστόσο προκαλούν καούρες, φούσκωμα , κοιλιακούς πόνους ιδίως όταν καταναλώνονται με άδειο στομάχι.
  7. Μπανάνες – Η απότομη αύξηση του μαγνησίου στο αίμα από την κατανάλωση μπανάνας μπορεί να βλάψει την καρδιά σας.
  8. Μπαχαρικά – Τα μπαχαρικά προκαλούν ερεθισμό στον βλεννογόνου και αυξάνουν την παραγωγή οξέων στο στομάχι. Αυτό ενδέχεται να προκαλέσει στομαχικές διαταραχές στο πεπτικό μας σύστημα.
  9. Εσπεριδοειδή – Πρόκειται για φρούτα πλούσια σε φρουτώδη οξέα. Αν καταναλωθούν με άδειο στομάχι μπορεί να προκαλέσουν καούρες , γαστρίτιδες ακόμα και στομαχικά έλκη.

Τι μπορούμε να φάμε όταν έχουμε άδειο στομάχι :

  1. Βρώμη  – Δημιουργεί ένα προστατευτικό περίβλημα γύρω από τη μεμβράνη του στομαχιού εμποδίζοντας το υδροχλωρικό οξύ να βλάψει τα τοιχώματα του. Επιπλέον η βρώμη περιέχει διαλυτές φυτικές ίνες που είναι ευεργετικές στη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης στο αίμα.
  2. Φαγόπυρο – Το φαγόπυρο διεγείρει το πεπτικό σύστημα και αποτελεί εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης , σιδήρου και βιταμινών.
  3. Αυγά – Οι επιστήμονες έχουν καταλήξει ότι τα αυγά μπορούν να μειώσουν την ημερήσια πρόσληψη θερμίδων.
  4. Ξηροί καρποί – Βελτιώνουν τη λειτουργεία του πεπτικού συστήματος και συμβάλουν στη διατήρηση του pH του στομάχου σε φυσιολογικά επίπεδα.
  5. Μέλι – Βοηθάει στο να «ξυπνήσει» το σώμα σας εφοδιάζοντας το με ενέργεια και δύναμη. Επίσης αυξάνει την εγκεφαλική δραστηριότητα καθώς και τα επίπεδα της ορμόνης της χαράς , της σεροτονίνης.
  6. Μύρτιλα – Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη το να τρώτε μύρτιλα σε καθημερινή βάση βελτιώνει τη μνήμη , ρυθμίζει την αρτηριακή πίεση και τον μεταβολισμό ιδίως αν τα φάτε για πρωινό.
  7. Ψωμί ολικής αλέσεως χωρίς μαγιά – Οι υδατάνθρακες και άλλα θρεπτικά συστατικά που περιέχονται στο ψωμί είναι απαραίτητα για τον οργανισμό. Η καλύτερη στιγμή για να το φάτε είναι νωρίς το πρωί.

Νερό με λεμόνι: Ποια είναι τα πραγματικά οφέλη;

Το νερό με λεμόνι έχει γίνει μόδα τον τελευταίο καιρό. Αρκετά εστιατόρια και καφέ το προσφέρουν σαν επιλογή στα μενού τους, και πολλοί είναι οι άνθρωποι που προτιμούν να ξεκινούν τη μέρα τους πίνοντάς το αντί για καφέ ή τσάι. Γιατί ακριβώς όμως δημιουργήθηκε αυτή η τάση;

Οι περισσότερες ενδείξεις για τη χρησιμότητα του νερού με λεμόνι είναι ανεκδοτικές, και δεν υπάρχουν σημαντικές επιστημονικές μελέτες που να στηρίζουν τα αποτελέσματα που έχει για την υγεία μας. Αλλά υπάρχουν έρευνες και στοιχεία για κάθε ένα από αυτά ξεχωριστά. Read More

6 διατροφικοί συνδυασμοί που πρέπει να αποφεύγoνται

Κάποιες τροφές συνδυάζονται και ενισχύουν η μία τη δράση της άλλης. Τα χημικά τους συστατικά ενώνονται και μας προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερη προστασία. Κάποια άλλα φαγητά, όμως, δεν συνδυάζονται καλά, αφήνοντάς μας πρησμένους, αυξάνοντας κατακόρυφα το σάκχαρο και μειώνοντας την απορρόφηση πολύτιμων θρεπτικών συστατικών.

Δείτε έξι από τους απαγορευμένους συνδυασμούς. Read More

Πώς να κάνετε τη μαγειρική πιο διασκεδαστική

Καλές οι συνταγές και οι συμβουλές για υγιεινή διατροφή, αλλά αν βαριέσαι και μόνο να μπεις στην κουζίνα… ποιο είναι το νόημα; Δες το αλλιώς!

Είναι πολύ ωραίο να διαβάζουμε συμβουλές για σωστή διατροφή και καλύτερη ζωή, αλλά – στην πραγματικότητα – τίποτα από αυτά δεν μπορεί να επιτευχθεί χωρίς να έχουμε πρόγραμμα. Και τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο περίπλοκα αν η κουζίνα σίγουρα δεν είναι το αγαπημένο μας δωμάτιο του σπιτιού. Πώς θα καταφέρουμε να κάνουμε την μαγειρική μας πιο διασκεδαστική, και ταυτόχρονα πιο πρακτική, ώστε να μην σπαταλάμε ώρες ολόκληρες παλεύοντας με κατσαρόλες; Read More

Tα φρούτα και τα λαχανικά που δεν θέλουν ψυγείο γιατί χαλάει η γεύση τους

Οι μπανάνες μαυρίζουν, οι γλυκοπατάτες σκληραίνουν, το καρπούζι χάνει το ζωντανό του χρώμα και οι ντομάτες έχουν καλύτερη γεύση και χρώμα

Συνηθίζετε να πηγαίνετε σε λαϊκή αγορά, να αγοράζετε φρούτα και λαχανικά και με το που φτάνετε σπίτι, να τα τοποθετείτε κατευθείαν στο ψυγείο;

Αν ναι, τότε ξανασκεφτείτε το καθώς ορισμένα φρούτα και λαχανικά, σύμφωνα με μελέτες, καταναλώνονται καλύτερα όταν διατηρούνται εκτός ψυγείου.

Σίγουρα, οι περισσότεροι από εμάς γνωρίζουν ότι οι πατάτες διατηρούνται καλύτερα εκτός ψυγείου αλλά ίσως δε γνωρίζουν ότι τα αγγούρια και οι ντομάτες τρώγονται καλύτερα όταν είναι εκτός ψύξης.

Σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια αυτές είναι οι τροφές που χρειάζονται ψυγείο και σίγουρα κάποιες απ’ αυτές θα σας προκαλέσουν έκπληξη.

Χρειάζονται ψύξη: Βερίκοκα, Μύρτιλα, Βατόμουρα, Σύκα, Φράουλες, Κεράσια, Σταφύλια, Καρότα, Μπρόκολα, Μανιτάρια, Σπανάκι, Μαρούλια, Πράσα, Αρακάς, Καλαμπόκια, Κουνουπίδια, Βότανα, Σέλερι, Πράσινα Κρεμμύδια.

Δεν χρειάζονται ψύξη: Μήλα, Αβοκάντο, Μπανάνες, Πορτοκάλια, Λεμόνια, Αχλάδια, Δαμάσκηνα, Καρπούζια, Ροδάκινα, Νεκταρίνια, Γκρέιπφρουτ, Ρόδια, Πατάτες, Κολοκύθες, Πιπεριές, Σκόρδα, Αγγούρια, Ντομάτες, Γλυκοπατάτες, Μελιτζάνες, Ξερά κρεμμύδια.

Το ψυγείο σταμάτα την ωρίμανση των φρούτων και των λαχανικών κάτι που επηρεάζει τη γεύση.

Για παράδειγμα, οι μπανάνες μαυρίζουν, όταν βρίσκονται στο ψυγείο, οι γλυκοπατάτες γίνονται πάρα πολύ σκληρές, το καρπούζι χάνει το ζωντανό του χρώμα και οι ντομάτες έχουν καλύτερη γεύση και χρώμα, αν αφεθούν σε θερμοκρασία δωματίου.

Αλλά υπάρχουν κάποια τρόφιμα που πρέπει να διατηρούνται πάντα στο ψυγείο, όπως το μαρούλι, τα μανιτάρια, τα σταφύλια, τα μούρα, τα φυλλώδη λαχανικά και τα πράσα.
Μερικά φρούτα και λαχανικά πρέπει να ωριμάσουν στο πάγκο πρώτα, πριν αυτά αποθηκευτούν στο ψυγείο. Για παράδειγμα τα μήλα μπορούν να μείνουν στη φρουτιέρα για επτά ημέρες, αλλά μετά από μια εβδομάδα θα πρέπει να φυλάσσονται στο ψυγείο.

Πηγή: πρωτοθέμα

Είναι γεγονός: Άνοιξε η πρώτη καφετέρια Nutella! (video)

Ένα όνειρο των απανταχού φανατικών της Nutella είναι γεγονός εδώ και λίγες ημέρες. Read More

Μελομακάρονα VS κουραμπιέδες: Ποιο χριστουγεννιάτικο γλυκό έχει τις λιγότερες θερμίδες;

Η ώρα των χριστουγεννιάτικων γλυκών έφτασε και οι περισσότερες νοικοκυρές έχουν μπει για τα καλά στην κουζίνα ετοιμάζοντας τις αγαπημένες λιχουδιές των Χριστουγέννων που δεν είναι άλλες από τα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες! Read More

Πιείτε ένα φλιτζάνι κακάο για την τόνωση του εγκεφάλου σας

Όταν το χιόνι αρχίζει να πέφτει και οι θερμοκρασίες κάνουν βουτιά, ένα καυτό φλιτζάνι κακάο κάνει πολύ περισσότερα από απλά να σας ζεστάνει. Αυτό το αρχαίο ρόφημα αφήνει τα ίχνη του στην ιστορίας 2000 χρόνια πίσω για να τους Μάγια, αν και η γεύση τότε θα ήταν σημαντικά διαφορετική, μπορείτε να φανταστείτε τη γεύση της πάστας κακάου σπόρων, νερού, καλαμποκάλευρου και πιπεριών τσίλι να αναμειγνύονται μαζί και να σερβίρονται κρύα; Read More

Πώς θα στρώσετε το πιο εντυπωσιακό γιορτινό τραπέζι !

Το επίσημο δείπνο, εκτός από καλό φαγητό και εκλεκτά κρασιά, απαιτεί και άριστη παρουσίαση, με το στρώσιμο του τραπεζιού να είναι βασικός παράγοντας επιτυχίας. Αν δεν είσαστε σίγουροι για τη σειρά που μπαίνουν τα μαχαιροπίρουνα, μην αγχώνεστε. Σας έχουμε τις απαντήσεις και μάλιστα σε 1 εικόνα που θα κοιτάτε κάθε φορά που στρώνετε επίσημο τραπέζι.

dinner-setting

* Ξεκινάτε από τα πιάτα σερβιρίσματος: Πρώτα μπαίνει το πιάτο για το κυρίως (που είναι και το μεγαλύτερο) και από πάνω το πιάτο της σαλάτας. Αν σερβίρετε σούπα, το πιάτο της σούπας μπαίνει ανάμεσα στο κυρίως και τη σαλάτα.

* Μαχαιροπίρουνα: Τοποθετούνται δεξιά κι αριστερά των πιάτων σερβιρίσματος, ενώ το πιρούνι και το κουτάλι για το επιδόρπιο μπαίνουν στην πάνω πλευρά. Για τα μαχαιροπίρουνα του φαγητού τώρα, να θυμάστε ότι αριστερά του πιάτου μπαίνουν τα πιρούνια με τη σειρά -από έξω προς τα μέσα- να έχει ως εξής: πρώτα το πιρούνι για τη σαλάτα και μετά για το κυρίως. Στα δεξιά πάλι τοποθετείτε τα μαχαίρια με τη λάμα τους στραμμένη προς τα πιάτα και τη σειρά επίσης από έξω προς τα μέσα: πρώτα για τη σαλάτα και μετά για το κυρίως. Δίπλα στα μαχαίρια τέλος, τοποθετούνται τα κουτάλια, πρώτα για τη σούπα και μετά για το τσάι.

* Αριστερά των πιάτων σερβιρίσματος και πάνω από τα πιρούνια μπαίνει ένα μικρότερο, βοηθητικό πιάτο για το ψωμί, συνοδευόμενο συνήθως με ένα μαχαίρι βουτύρου.

trapezi_anoigma

* Δεξιά των πιάτων σερβιρίσματος και πάνω από τα μαχαίρια και τα κουτάλια μπαίνουν τα ποτήρια, που συνήθως είναι 2-3, για νερό και κρασί λευκό ή κόκκινο. Πρώτα λοιπόν μπαίνει το ποτήρι του νερού και ακολουθεί του κρασιού. Αν σερβίρετε και λευκό και κόκκινο κρασί, τότε να ξέρετε ότι πρώτα μπαίνει το ποτήρι για το κόκκινο κρασί και μετά για το λευκό.

* Τέλος, η πετσέτα τοποθετείται δίπλα στα πιρούνια.

Πηγή:olivemagazine

10 μυστικά για να μοσχομυρίζει το σπίτι σας όλη μέρα

Η πρώτη εντύπωση όταν επισκέπτεστε ένα σπίτι είναι καθοριστική.

Η μυρωδιά που αναδύεται την στιγμή που εισέρχεστε, καθορίζει το αν πήγατε για να μείνετε ή να φύγετε…

Read More