Γλυκές και Αλμυρές συνταγές από όλο τον πλανήτη!

Διαφήμιση

Αυτές είναι οι τροφές που σε εμποδίζουν να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά

Η επίπεδη κοιλιά είναι όνειρο αρκετών και όχι άδικα. Καθώς το καλοκαίρι έχει περάσει, είναι ώρα να θέσουμε νέους στόχους ώστε μέχρι το επόμενο καλοκαίρι να έχουμε φτάσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Για τον λόγο αυτό, ψάξαμε για εσάς και βρήκαμε τις τροφές στις οποίες πρέπει να πείτε όχι, αν ο στόχος σας είναι να δείτε διαφορά στο σώμα σας αλλά και στην υγεία σας γενικότερα.

Κεφάλαιο πρώτο: Ζάχαρη. Το λευκό προϊόν που παράγεται από τα ζαχαροκάλαμα και βρίσκεται σε πολλές μορφές στο εμπόριο, αποτελεί ένα από τα καλύτερα συντηρητικά τροφίμων όπως είναι το ξύδι και το αλάτι.

Αυτό που μπορεί να μην γνωρίζετε είναι ότι περιέχεται στα περισσότερα τρόφιμα, είτε η ζάχαρη είτε ένα από τα υποκατάστατά της [ασπαρτάμη, ξυλιτόλη, φρουκτόζη κα], κάτι το οποίο μπορείτε να διαπιστώσετε κοιτώντας στο πίσω μέρος της συσκευασίας των τροφίμων όπου αναγράφονται τα Διατροφικά Στοιχεία [Στα αγγλικά θα τα δείτε ως Nutrition Facts].

Επομένως, σαν αρχικός στόχος σας θα μπορούσα να τεθεί η διακοπή της επιπρόσθετης ζάχαρης. Στο σημείο αυτό θα μιλήσουμε με νούμερα: Στατιστικά, οι 3 στους 5 από εσάς που διαβάζετε το άρθρο αυτό θα πίνετε τον καφέ σας μέτριο ή γλυκό. Ξέρουμε ότι είναι μια καθημερινή συνήθεια της οποίας η αλλαγή θα σας παραξενέψει στην αρχή, αλλά μακροπρόθεσμα θα σας προσφέρει πολλαπλά οφέλη.

Σύμφωνα με μια έρευνα που διεξήχθη από το Κέντρο Καρκίνου Anderson του πανεπιστημίου του Τέξας,οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι ειδικά η φρουκτόζη, που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλές επεξεργασμένες τροφές, αυξάνει τον κίνδυνο εκδήλωσης καρκινικών όγκων στον μαστό, οι οποίοι τείνουν στην συνέχεια να κάνουν μετάσταση στους πνεύμονες.

Είναι πλέον αντιληπτό πόσο βλαβερή είναι αυτή η λευκή ουσία και πόσο απαραίτητο είναι να την αποκλείσουμε από τις καθημερινές διατροφικές επιλογές, ιδίως στην περίπτωση που θέλουμε οι τροφές μας να μας βοηθήσουν να κάνουμε επίπεδη την κοιλιά μας. Για τον λόγο αυτό, δείτε παρακάτω κι άλλες τροφές που δεν βοηθάνε στον σκοπό αυτό:

Διαφήμιση

Αναψυκτικά

αναψυκτικά

Σύμφωνα με έρευνα δημοσιευμένη στο περιοδικό Journal of Nutrition, η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων φρουκτόζης, συστατικού που συχνά συναντάμε στα αναψυκτικά, αυξάνει το κοιλιακό λίπος. Προτίμησε καλύτερα νερό ή φρέσκο χυμό φρούτων!

Αλλαντικά

αλλαντικά

Οι κρύες κοπές όπως το σαλάμι, τα λουκάνικα κι η πάριζα, έχουν αυξημένα κορεσμένα λιπαρά τα οποία είναι βλαβερά για τον οργανισμό σας. Εναλλακτικά, οι φυτικές πηγές πρωτεϊνών όπως οι φακές, οι οποίες βοηθούν στην πέψη καθώς είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες.

Αλκοόλ

αλκοόλΠρόσφατη έρευνα, έδειξε ότι όσοι πίνουν πολλά ποτά σε μία μέρα, ακόμα και εάν πρόκειται για μία μόνο μέρα τη βδομάδα, έχουν περισσότερο κοιλιακό λίπος από άλλους, οι οποίοι καταναλώνουν μικρή ποσότητα αλκοόλ. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να απαρνηθείς για πάντα τη happy hour. Φρόντισε μόνο να μην το παρακάνεις! Θα σε συμβουλεύαμε επίσης να επιλέξεις ένα ποτήρι κρασί ή ένα από ΑΥΤΑ τα διαιτητικά ποτά και όχι ένα κοκτέιλ γεμάτο ζάχαρη και συμπυκνωμένους χυμούς.

Συσκευασμένοι χυμοί

συσκευασμένοι χυμοί

Παρόμοια περίπτωση με τα αναψυκτικά: υψηλά ποσοστά ζάχαρης αλλά και συντηρητικών. Γι΄αυτό καλύτερα αγόρασε τα φρούτα και πειραματίσου με συνδυασμούς ώσπου να καταλήξεις στον ιδανικό!

Ψωμί

ψωμί

Το ψωμί σίγουρα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι από το ελληνικό τραπέζι. Ωστόσο, αν πιστεύεις ότι δεν μπορείς να το αποχωριστείς, η καλύτερη δυνατή λύση είναι το ψωμί από αλεύρι ολικής άλεσης.

Αλάτι

αλάτι

Μπορεί να μην αυξάνει το κοιλιακό λίπος αλλά ευνοεί το λεγόμενο «φούσκωμα» καθώς προκαλεί κατακράτηση υγρών. Άλλωστε υπάρχουν τόσα μπαχαρικά στο εμπόριο που σίγουρα θα βρεις  κάτι καλύτερο και νοστιμότερο για να εμπλουτίζεις τη γεύση στα φαγητά σου.

Με πληροφορίες από olivemagazine

Δες και αυτό

Διαφήμιση

Σου προτείνουμε

Μπορεί επίσης να σας αρέσουν

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Σου άρεσε η συνταγή; Αν ναι, κάνε Like στη σελίδα μας και δες τις καλύτερες συνταγές!

Send this to a friend